klappa händerna när du är riktigt glad!

Min lilla skrutt har lärt sig klappa händerna i helgen som var =), vi har tyvär inte fångat detta på bild ännu men hoppas på att vi lyckas inom en snar framtid!! Det ser så himla gulligt ut! Får se vad som blir härnäst =)!

Idag tog vi en sväng till mamma min och hängde några timmar, sen åkte vi till mia och fixade endel inför vårat gemensamma evenemang =), ska bli så grymt kul!!
Ikväll blire lugnt, tvhäng!

Från och med måndag kommer jag även blogga på www.projektattaveckor.blogg.se. Ska blogga om mitt mål till ett nyttigare liv och några kilo lättare då jag fastnat i läsk och godisträsket som resulterat i några kilo för mkt. Jag kommer att blogga om det här med men inte lika ingående som i den andra i ett par veckor! Följ mig gärna även där!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Vad sjukt kul vi ska ha sen!



Love u darling! Du e mitt ljus!



Puss!

2009-08-13 @ 23:54:35
URL: http://miamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0