sommarkryss!

Förra helgen lämnade vi vår lillaskrutt hos sin mormor och morfar robert, för vi åkte nämligen på kryssning med vänner! Det vart riktigt lyckat, inte haft så skoj ute på länge. Riktigt härligt att de hade ute fest på däcket oxå, nice att stå där och rocka loss =), så jag kommer iaf garanterat försöka släpa med folk nästa sommar med. Dock kommer jag vara pank (ska plugga frisörlinje) men en kryssning ska nog allt kunnas spara till =D!
Blir även kryssning i höst, haha vi kommer bli såna som blir stammisar, el hur mia ;)!!

Den här helgen blir lugn för min och Ofelias del, vi ska mysa själva lör-sön då min kära sambo ska på sin brors avskedsfest då han ska flytta ner till skånelandet.
Ikväll blire väl fredagsmys som vanligt om vi inte kommer på något annat skoj, men fredagar brukar vara lata och det är väl med all rätt?!! Och jag väl passa på och äta så mkt onyttigt jag bara kan då det på måndag smäller, för jag vill verkligen få bort dallret på magen =)! Så det får bli uppehåll på onyttigheter på ett par veckor, eller rättare sagt jag ska försöka vara utan ett par veckor!


Kommentarer
Postat av: Malin

Man kan få unna sig lite av det allra godaste en dag i veckan :) Det är snarare sunt än onyttigt för själen :)

2009-08-14 @ 13:51:13
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: absolut ska man göra dte, det e gott! Men jag ska hålla uppe ett par veckor för att få distans sen ska vi ha lördagsgott =P!

2009-08-14 @ 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0