förkylnings förbannelse

Ja jag tror att jag & Ofelia drabbats av en förbannelse...
Jag har varit små förkyld i säkert en månad nu, det vill inte gå bort men inte heller bryta ut helt, irriterande as hell. Ofelia har haft feber & varit förkyld om vartannat, nu har hon varit frisk i två veckor, men inatt vakna hon & var täppt i näsan...imorse hade hon lite feber & förkyld, så himla typiskt. Jag känner mig också lite mer förkyld idag, så jag hoppas det kan bryta ut nu & sen försvinna...vi vill vara FRISKA nu & jag vill kunna börja träna, vill inte behöva sitta hemma resten av vår ledighet, suck!

Hoppas detta går över fort & att det inte heller blir värre för Ofelia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0