krympt magsäck?

Jag lever! Jag har bara inte orkat blogga under dagen & jag har inte haft så mycket att skriva om ändå, har som igår spenderat mesta tiden i soffan & lekt med Ofelia, bakade en snabb smulpaj i och för sig.

Febern har i alla fall gått ner, skönt. Dock gör halsen ont & näsan är täppt, men på bättringsvägen är jag nog allt.

Har magsäcken krympt? Man kan ju hoppas. Jag har inte ätit så mycket under dessa två dagar, för det säger stopp i magen efter ett tag & så blir jag illamående. Kanske är det för att jag är sjuk, men man kan ju hoppas att det håller i sig lite, då jag i vanliga fall kan stoppa i mig minst en stor portion mat, 3 lussebullar, 2 glassbåtar, läsk, pepparkakor,daim (hembakat) & ibland även lite popcorn på en & samma kväll...haha helt crazy! Nu åt jag inte ens upp min lilla portion med äppelpaj.

Är sugen på att ändra utseendet på bloggen lite...hm, kanske ska försöka mig på det, får se! Jag är ju dock inte helt hemma på sånt, tyvär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0