Öppna förskolan

Nu har vi kommit hem, Ofelia har ätit lite chili con carne som hon även tyckte om idag hihi. Vi har "förkväll" på i bakgrunden, samtidigt som vi leker lite...eller ja just nu leker Ofelia själv med sina leksaker & pratar för fulla muggar, låter så gulligt =).

Vi var på öppnaförskolan & lekte från 11.00 - 14.00, Ofelia lekte för fullt, med paus för lite lunch förstås. Det är så skönt att gå dit, barnen kan verkligen leka av sig & ha det roligt. Sångstund hade vi också, riktigt mysigt.  

Sen åkte vi vidare till mamma. Jag tog en promenad med Ofelia då hon var super trött, vart ingen promenad på förmiddagen så det var bra att jag tog tag i det på eftermiddagen, heja mig!
Busade lite hemma hos mamma & pappa en stund innan vi åkte hem till oss.
Idag sa hon Hejdå när vi skulle gå, pratet börjar ta sig =)!

Nu ska jag leka lite tillsammans med hjärtat mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0