storshoppat!

Nu är vi hemma efter shoppingturen till Eskilstuna (Tuna Park)...Vi kom hem med en hel del.
Jimmy handlade jacka, 2 par jeans & ett par vinterskor...& jag handlade 2 st kjolar, ett par skor, linne & örhängen...inte illa va?! Nu måste jag bara köpa nå "snyggare" vinterskor, typ uggs sen är jag nöjd!

Ofelia var så duktig hela tiden inne i affärerna, hon satt i vagnen i hela 2 timmar utan ett gnäll, förutom när hon var törstig, då ropa hon att hon ville ha "datten", hihi!


 
Dessa köpte jag på skopunkten!
 (jag & jimmy köpte två par & fick ett par för halva priset, kanon)



  


kjol från Jc, 149 kr.  (högmidja)




Kjol från Gina Tricot, halva priset 99,50, toppen hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kjolen längst ner har jag med, men i rött =)

2010-01-02 @ 00:09:43
URL: http://linneasteneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0