underbar julafton!

Jag började ju min julaftonsmorgon med att jobba, det var full fart hela dagen, så timmarna flög förbi! Vid tre åkte jag hem =)!

Hann duxha, fixa till mig, packa ner julklappar & Ofelias saker på en timma, se var det dags att dra till min moster där hela mammas släkt skulle fira jul ihop! Det var en underbar kväll. Ofelia höll sig vaken & ville inte sova tills vi åkte hem halv tolv, helt otroligt, men hon var inte ett dugg gnällig, hon var sååå duktig & så klart charmade hela släkten =)!

Vi fick många fina paket, Ofelia fick såklart mest, hihi...massa kläder & leksaker.

Idag bär det av till jimmys mamma & pappa för att fira jul där i eftermiddag, sen blir det utgång här i stan med vänner! Ska bli skoj!!


GOD JUL ALLIHOPA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0