my lucky night!

Vi åkte aldrig till tippen, dock åkte vi till en återvinning & kastade alla tidningar & förpackningar,
 skönt att ha det gjort. 
Det vart hamburgare men inte hemma utan på donken,
en mc chicken denna gång & currysås, mumsigt värre.

Sen drog vi till Åker där jimmy skulle hämta en firma bil som han ska ha när han börjar nytt jobb imorrn, han kommer till en början jobba mån-tors 7.00-18.00 & ledig fredagar så det är ju toppen nu när jag fortfarande är hemma, blir några extra fredagar ihop tills skolan börjar.

Satte mig & myste med Ofelia i soffan medan hon drack sin kvällsvälling, och till min lycka så zappade jag mig in på tv400 & då var det visst säsongstart på 90210, inte visste jag det heller..så det var ju toppen. Nu vet ni var jag kommer att spendera mina måndagar kl 20.00 framöver. Jag tror faktiskt jag har nåt jag brukar se på varje vardag, haha...tv junkie yes I am! Men om jag nångång skulle missa nåt så är det inte katastrof,
inget jag följer slaviskt.

Nu ska jag ta & natta min lilla tjej.
 Hon somnade förut i bilen så därför har hon fått vara uppe lite längre än vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0