sjuk dotter!

Min lilla älskling vaknade inatt & hade 39 graders feber. Hon kunde inte somna om så hon sov i vår säng resten av natten, det får hon mer än gärna göra när hon är sjuk, lite mysigt faktiskt. Febern är inte lika hög nu som tur är, hoppas på att det går över snart & att vi inte har drabbats av svinis, nej tack till knorr!

Jag som ville komma igång med träningen idag, men även jag känner mig lite hängig, mest att förkylningen är tillbaka, typiskt. Får se hur jag känner mig ikväll, kanske att jag kan ta ett litet träningspass.

Ska nog ta & städa lite, fast idag har jag ingen städlust så vi får se under dagen, men det kan behövas. Nu vilar Ofelia så jag ska passa på & sätta mig en stund i min ensamhet & kika på tv. När hon är sjuk är hon ett plåster på mig, & det får hon såklart vara men då får man passa på & vila själv när hon vilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0