torsdag!

Idag har jag & Ofelia bara varit hemma, städat & tvättat. Skönt, men så tråkigt väder det varit, vi var väldigt sega på eftermiddagen. 

Jag har en tendens att bli väldigt rastlös på kvällarna, de känns så långa & tråkiga, & inte blir det bättre av att bo på landet där inget händer. Om vi skulle bo närmre stan hade jag kunnat gå en promenad (här finns inga lampor), ta en kopp tea hos någon m.m...men men tiden brukar kunna springa på ändå, tur det. Längtar tills mitt scrapbooking kitt kommer, då ska jag börja med det om kvällarna är det tänkt & så ska jag komma igång med träningen, bara den här förbaskade förkylningen försvinner. Hoppas då på att ta död på lite kvällstid. När jag börjar plugga blir det helt annat, då kommer jag väl längta efter en kväll i soffan istället.

Ofelia somnade strax efter kvart över sju, hon var så trött. Hon tog nämligen en tidig em tupplur så det vart en lååång kväll. Så hon somnade när hon damp ner på kudden, min lilla ängel.
Sambon har åkt iväg så nu ska jag passa på att ta liten egen tid framför tv:en med loka & kiwi *mums*!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0