måndag!

Idag har vi segat på förmiddagen, lekt och busat hemma, så skönt! I eftermiddags drog vi in till stan och handlade lite, sen möte på bvc hos vår bm då vi är med i ett projekt, och då passade vi även på att ta vaccinsprutan som inte blev förra veckan för Ofelia var så förkyld, och hon var så duktig min lilla tös =)! Bara några tårar då andra sprutan gavs, den svider tydligen...men sen vart hon glad igen och gick runt och lekte med grejerna i rummet =)!
Min lilla älskling går för fullt nu, så himla mysigt hihi! Och imorrn blir hon 1 år, helt otroligt! Skriver mer imorrn och även om vad vi fick för fina grejer i helgen som var.
Nu ska jag slänga mig i soffan och ta det lugnt, är trött idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0