shoppingsugen till tusen!

Jag är så shoppingsugen nu, vill ha så mycket nytt. Både till mig själv, Ofelia & hemmet.
Men jag får handla lite pö om pö =)!

bl.a:
¤ kläder
¤ smink
¤ överkast till sovrummet + prydnads kuddar
¤ vaser/krukor & blommor till köket & sovrummet
¤ tränings prylar & träningskläder
¤ dekoration (ljus & dylikt)
¤ köksprylar (serveringsskålar, fat, m.m)
¤ gardiner till köket
¤ golvlampa till vardagsrummet
¤ babyliss icurl
¤ dataskrivbord
¤ bärbardata
¤ kläder & skor till Ofelia
m.m

listan kan göras ännu längre haha =)....men som sagt jag får köpa lite då & då, när plånboken tillåter det.

Dessa skor tänker jag dock klicka hem eller åka till skopunkten & köpa =)!

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0