Helg!

Och så var det helg igen, el tja ikväll då!
Men veckorna går verkligen i fullfart och vi har inte ens gjort nåt denna vecka då vi varit sjuka, scary!

Idag är jag och Ofelia hemma själva till sent i ikväll då älsklingen är på galejj med jobbet =)! Så vi ska mysa järnet!
Annars i helgen är planerna så att jag ska försöka fixa och dona lite, lägga ut massor med skor och kläder på tradera (har fått av mamma), fixa med bilder och annat...leka med Ofelia och försöka oss ut på promenader. Med andra ord en hemmahelg....om nu inte nåt superduper skojit dyker upp som jag bara måste haka på=P!

Och jag har ju som vanligt inte fått bukt på mitt svullande haha...el ganska tragiskt egentligen, men jaja vi prövar igen på måndag. Och jag ska försöka tänka större inte kortsiktigt (som min kloka vän mia sa) utan jag ska tänka att jag vill ändra till en livsstil som håller livet ut! Så det är det jag ska göra. Är mkt som ska ändras, både inuti och utanpå. Ska planera över helgen!!!!

so long!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som det blir en mysig helg. Men jag avundas dig inte att lägga ut massa på Tradera, fy fasen vad jag höll på länge med det. Men det är ju kul att få pengar! Ses snart Babe!

2009-09-11 @ 11:49:43
URL: http://miamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0