min älskade Betty!

Min lilla lilla Betty, hon har nu flyttat (först på prov dock) och det är just nu sorg i mitt hjärta! Fy fan det här är bland det värsta jag varit med om!!!! Har gråtit sen i fredags kväll då vi bestämde att Betty skulle prov flytta igår (lördags)...går inte att hejda tårarna! Så fort jag minns tillbaka på något Betty brukade göra så gråter jag, eller förväntar sig att hon ska dyka upp när som helst, spec vid matbordet el i soffan. Igår när vi la oss fick jag panik attack och ville bara åka och hämta hem henne!! Jag vet att det för hennes skull vi har gjort så här  men just nu skär det i mitt hjästa att veta att vi inte kommer att få ta del av hennes liv längre, att hon inte längre kommer att förgylla våra dagar med glädje med massor av lek och bus, det känns overkligt och mycket tomt!!!!
Igår när vi lämnade henne såg hon så ledsen ut som om vi inte älskade henne längre men oj om vi gör, hon är vår lilla lilla bebis!!!! Jag önskar man kunde säga det men jag hoppas hon inners inne vet hur mycket hon betyder för oss och hur mycket vi älskar henne och hur mycket vi önskar vi kunde ha henne kvar!!!!!!
Kvinnan som vi lämnade Betty till verkar verkligen vara en perfekt matte för Betty, allt Betty nånsin kan önska sig och hon kommer säkert få det helt underbart där när hon känner henne! Det är vi som går miste om något stort, en liten hund med stor härlig personlighet. Hon är den bästa hund man kunnat ha, verkligen en bästa vän, ställde upp i vått och torrt!!!!!!!!!! Kan inte ens hålla tårarna borta nu..........










BETTY, VI ÄLSKAR DIG!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Oh jag förstår att det är jobbigt! Kramar om! Ring mig om du behöver prata! Love u!

2009-09-20 @ 17:05:16
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Malin

Men usch va jobbigt:(

Varför lämnade ni bort henne?

Kram

2009-09-21 @ 13:00:12
Postat av: Anonym

malin: vi tänkte långsiktigt och tyvärr kommer vi inte ha tid för våran lilla älskling, vi kan inte ge den tid Betty behöver och vi vill att hon ska ha d bästa...

2009-09-23 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0