Present!

Idag tog jag och min lilla älskling det ganska lugnt på morgonen, lekt och myst och gått i pyamas! Sen åkte vi iväg på stan för att leta present till lillsyrran som fyller idag, och då hittade jag även dessa leggins, så de åkte ner i shoppingkassen =P! Jag vill ha lite roligare leggins, har bara tråkiga svarta hemma...ska försöka hitta fler leggins, typ med skinn el dragkedja m.m...


Svarta leggins med nitar!



Efter det så vart det lite kalas, jag åt dock kiwi, duktiga mig =)!!!!
Nu sitter jag och väntar på att vi ska åka och hämta Älsklingen i Läggesta då vi ska in till mariefred!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skojar du med mig? såg en tjej med såna leggings idag men vågade inte fråga vart hon köpt dem, skitsnygga ju. VART KOMMER DOM IFRÅN?! :D puss!

2009-09-18 @ 23:21:41
URL: http://linneasteneskog.blogg.se/
Postat av: Mia

Snygga braxer!!!

2009-09-20 @ 17:04:05
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Anonym

linnea: de är från lindex hihi =)! puss pusss



mia: thanks!! Hoppas på att hitta fler roliga leggins, du vet jag o leggins liksom, löööv it!

2009-09-20 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0