Tisdag!

Idag åkte vi iväg tidigt på morgonen för en fika hemma hos Ritva för att kika på lilla nykomlingen León =), så söt och go!!! Att de e så små när de bara e några veckor...har Ofelia varit så liten?! Man minns knappt, tiden går för fort!
Sen lunchade jag och Ofelia med mia på stan, mys!!
På vägen tillbaka till bilen fick jag för mig att gå in på bokia och kom ut därifrån med album och grejer, här ska jag ge mig på ett försök till scrapbooking =)! Måste komma på massor att göra nu under kvällarna då jag inte får äta godis och annat onyttigt =)!

sova tidigt idag så natti!

Kommentarer
Postat av: Mia

Va kul! Scrappa på! =) Puss

2009-09-16 @ 23:16:04
URL: http://miamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0