första april!

Har ni blivit utsatta för något aprilskämt idag =)? Jag har faktiskt för en gångs skull inte blivit lurad, kanske för att jag spenderat hela dagen i skolan! Läste dock metro som var fullt med skämt hihi!

Idag var vi få elever på skolan, många sjuka & många som tagit ledigt. Så vi har haft egen hårvård, alltid lika skoj =)!  Så jag har blekt min utväxt, förbättrat det bruna underhåret samt färgat ögonbrynen, vart superbra! Andra i klassen har klippt, färgat & gjort häftiga slingor. Jag stog för färgning av ögonfransar, riktigt kul hihi!

I påsk är vi lediga, jätteskönt! Vi ska förflytta oss till mamma & pappas hus (de är bortresta) då Jimmy äntligen ska ta & kakla in toalettstolen, tjohoooo (bara ett & ett halvt år senare)!!! Jag & Ofelia ska bara ta det lugnt & mysa hela helgen, eller ja förutom att jag ska promenera väldigt mycket, städa, plugga & laga storkok (om jag hinner när jag är hemma)...& kanske ta & hälsa på någon ;)!

Vad ska ni hitta på i påsk?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0