modevisningen!

Fy fan vad kul jag haft det idag =)! Verkligen toppen. Förutom att det var superkallt i lokalerna & att vi inte fick så mycket tilll lunch men annars helt kanon! Jag har lärt mig massor.

Kom till Café Opera vid tio, då fick vi sitta & kika på när modellerna tränade på catwalken & sen vid elva satte vi igång med frisyrerna..jag hjälpte en som heter Rebecca med att hålla i hårtåtar, fixa spännen, sprayer & allt sånt...riktigt kul & lärorikt att se hur andra gör, mycket tips har jag fått med mig hem.

Sen åt vi lite lunch, som bestod av baguette med minimal fyllning av sallad & brieost men men det dög.

Vid tre satte första visningen igång & det var full rulle...in & ut med modellerna, de skulle byta frisyrer mitt i allt så jag fick hjälpa till med allt möjligt =), men bra blev det. Alla var super duktiga.

Sen vid fem tog jag tåget hem efter en kanondag!
Jag längtar så tills nästa gång vi får göra något sånt här, det här är min grej =)!

Bilder från dagen:
Här fixar vi modellernas hår innan lunch.







Här är det dags för modevisningen (bakom scenen). Dock lite suddliga bilder.





Här är modellen som jag hjälpte till med mest






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0