Snöiga Lördag!

Fy fan vilket väder...nu vill jag verkligen ha vår. Kunna ta kvällspromenader när det fortfarande är ljust, åh vad jag längtar!

Idag har jag städat (som vanligt på lördagar hihi)..sen fick vi besök av mamma med fam. Vi fikade & så hjälpte mamma mig att slinga håret ljusare, vart dock inte så jättemkt ljusare då jag alltid glömmer bort att jag med mitt långa hår behöver två färgburkar & inte en, men men lite bättre vart det iaf...tur att jag går frisörutb, då får man chansen att göra där =)!

Sen har vi lagat mat, jag & älskling tillsammans, mys! Och ikväll vart det potatisgratäng & kyckling & eftersom jag går på strikt diet just nu så tog jag bara lite potatisgratäng & massor med sparris & broccoli samt kyckling, mumma! Fast vi lagar alltid vår potatisgratäng med milda 4 % "grädde" så den är rätt så nyttig ändå, men jag försöker undvika så mkt pasta, bröd & potatis som möjligt nu & tar bara litegrann. Jag lagade även storkok på chiliconcarne & frös in!

Vid 20.00 satt jag bänkad framför melodifestivalen, det går ju bara inte att missa! Jag diggade Darin, han var så grym...gillade även rock brudarna =)! Och eftersom jag inte äter onyttigt nu så myste vi med grönsaker & dipp , gottttiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0