2009

Snodde denna av min lillasyster Linnea

1. Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut? varit föräldrer...
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja
4. Dog någon som stod dig nära? nej inte någon nära
5. Vilka länder besökte du? inga
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? nä eller träning har jag saknat så det ska jag få in nu i år
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hm det är många, det har ju hänt så många fantastiska saker med min lilla flicka
8. Vad var din största framgång 2009? jag tog tag i min kommande utb som jag ska börja nu i jan
9. Största misstaget? hm...det behåller jag för mig själv...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? varit sjuk i feber & så, blir väl så när man har barn.
11. Bästa köpet? hm..har inte köpt nå spec, kläder till mig & Ofelia, & leksaker till Ofelia..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ofelia =)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ofelia har gjort mig glad =)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? erik grönwall - Higher
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? varit mer hälsosam
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ätit onyttigt haha
18. Hur tillbringade du julen? med min familj & släkt, var supermysigt.
19. Blev du kär i år? är alltid kär i min älskling..
20. Favoritprogram på TV? har många: One Tree Hill, gossip girl, grey´s anatomy bl.a 
21. Bästa boken du läste i år? har inte läst någon bok, inte hunnit...
22. Största musikaliska upptäckten? idol?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? önskade mig inget...men fick mycket bra saker hihi
25. Något du önskade dig men inte fick? näe
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? den spenderade jag med min familj, hade kalas/fest innan.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? näe..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? tights =)
29. Vad fick dig att må bra? min familj & vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha ingen..
31. Vem saknar du? vänner jag inte hunnit/kunnat träffa så mycket som jag velat
32. De bästa nya människorna du träffade? några par i vår föräldragupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0