dålig hårdag

Får inte till håret alls idag, blä! Står åt alla håll & benan vill inte alls som jag vill. Får bli uppsatt!

Idag ska jag & Ofelia hem till en gammal skolkompis på lunch, ska bli mycket trevligt. Sist vi umgicks låg Ofelia i min mage, vi har ju setts på stan då & då & pratat men inte fått till någon träff då båda kunnat, men nu så har vi änligen fått till det =)!

Ofelia har blivit jätte dålig på att sova på dagarna, förut kunde jag bara lägga henne i sängen så somnade hon, som hon gör på kvällarna men nu skriker hon till tusen...jobbigt att vagga henne i soffan varje gång, får börja gå ut med henne i vagn, då sover hon iaf medans den rullar.

Nu ska jag fixa det sista innan vi ska åka in mot stan....

Du får ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag går till en tjej som heter Madde som har sin studio där vi bor ungefär. Hon är jätteduktig, hon har gjort alla mina. Hon är inte särskilt dyr alls, det är det som är så bra :) Pratar du med henne så ritar hon säkert upp så som du vill ha det :)



Kram

2010-01-12 @ 17:36:54
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Malin

Bajronta2 heter den :) kika in på bajronta2.se så hittar du :) Puss

2010-01-12 @ 17:47:22
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0