fantastisk natt!

Åh inatt fick jag sova, Ofelia sov i streck från åtta till sex på morgonen, toppen! Hon fick välling då & somnade sen om till halv nio...Så nu känner jag mig riktigt utvilad, hurra!!!

Idag kallar jobbet på mig, ska jobba mellan 15-21. Riktigt tråk att jobba kväll men det brukar gå fort när man väl är där! Sen ska jag hem & mysa i soffan =)!

Om jag orkar att städa idag så ska jag ta mig en tur med dammtrasan, dammsugaren & skurborsten annars får det vänta tills imorgon & imorgon ska jag även laga storkok till veckan så mina älsklingar slipper laga mat när de kommer hem om kvällarna!

Nu: frulle tajm!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi:) såg att på hm.se's sale så finns skärpet du frågade om, 49,50kr! Ett kap! Pusss

2010-01-30 @ 11:42:00
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0