första skoldagen!

Då var första dagen gjord & det första mötet med alla är avklarat, fy fasen vad jag hade oroligt i magen imorse hemma & på tåget & promenaden dit men sen så fort vi kom in i skolsalen så var det som bort blåst. Är nästan lite impad på mig själv att jag vågade ställa frågor inför alla m.m (sån var jag inte på gymnasiet eller på folkhögskolan direkt, jag pratar hellre mycket & högt på rasterna hahah) & att jag hittade till utbildningen utan som några helst problem, en perfekt promenad på 20 min!

Vi fick massor med info om hur utbildningen skall gå till m.m. Våran klassansvarige verkar jättebra & de i klassen verkar trevliga =)!
Sen bjöd skolan på lunch på ett lunchställe. Jag tog ugnsbakad lax med blomkålsmos..supergott, måste jag laga hemma någon gång. Efter lunchen fick vi sluta & jag valde det sämsta tåget hem, skulle gå 13.51 & då är det beräknat att vara framme i strängnäs runt halv-tjugo i tre...men nej vi var framme vid 15.20! Sj har liksom inte fattat grejen med vintern ännu tror jag....suck!

Nu har vi ätit Tacos, gottigottgott!

Dessvärre är min sambo sjuk, har feber & förkyld. Förkylda är vi alla tre men jag & Ofelia har ingen feber nu i alla fall. Men det blir en lugn kväll framför let´s dance!




Mitt första alldeles egna frisörkit =)!


Nu är jag riktigt taggad till måndag!!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Fler än jag som ska på utbildning ser jag vilken är det du går? (Jag är denna där som är med på bild och sminkar Malin som dukommenterade till ;) )

2010-01-31 @ 17:56:12
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0