jobb!

Då var jag hemma från jobbet, eller tja jag kom ju hem för en timma sen. Men har slappat i soffan =)! Gick bra att jobba fast det var en månad sen sist, men på den avdelningen som jag jobbar på (demens) är jag så van så det går av bara farten =)!
Jag fick jobb imorgon med, 7-14..ingen vidare lust längre nu när man väl kom hem & är trött & sliten. Men när man väl är där imorgon så går det ju som sagt bra & tiden brukar spinna på fort.
Efter jobbet imorgon ska jag storhandla inför veckan som kommer & sen hem & laga fyra maträtter som ska frysas in, blir toppen!

Nu ska jag hänga i soffan en liten stund till, sen ska jag sussa kudde!!
Godnatt underbara du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0