nyinflyttade i byn!

Idag tutade & hejade jag på två rådjur som stod på vägen, det är sånt vi på landet gör!

När vi åkte iväg imorse till stan så möttes vi av två rådjur som stod mitt på vägen, jag saktar in & puttrar fram, tror du att de flyttade på sig? Nej, haha. Jag stannar till för att vara säker på att de inte springer in i bilen, men de står fortfarande kvar. Så jag tutar tillsut & då reagarer de äntligen & springer därifrån, haha =)!

Nu är vi hos mamma igen, ska äta lite lunch & umgås.
Inskolningen gick bra idag med, hon gav till och med ut massa kramar =)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja precis. hur har du kunnat listat ut det? äntligen förstått att du luktar äckligt eller?

du borde verkligen införskaffa nån slags deodorant eller nåt, om du vet vad det är. synd att julen precis varit för då skulle du fått en gratisdusch, deo + parfym. menmen, får vänta till nästa år, eller när du fyller år för det är ju iallafall tidigare! ;D

nejmen kom med då :D jag tänkte faktist på dig, om att träna. men trodde du redan hade börjat plugga! men tydligen inte. häng med på torsdag? :D tydligen bara massa gamlingar där så då får vi liva upp det

2010-01-19 @ 15:52:29
URL: http://linneasteneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0