OLD el paso!

Jag skulle göra en av våra älsklingsrätter idag, men misslyckades totalt! Jag använder alltid old el paso receptet på fajitas men har alltid köpt santa maria fajita kryddmix då de inte har old el paso på willys...men så idag när jag går på Ica & ska handla ihop en middag så kommer jag på att vi ska äta fajitas & att jag då tänker testa old el pasos fajita kryddmix...men jag säger bara en sak, fy fan!! Det luktade så jävla illa att jag höll på att spy, & det luktar ännu i hela huset...det luktar en blandning av rutten korvgryta & rutten bacon, äckligt som fan! 
Nu tänker jag aldrig mer handla old el paso, utan här blir det santa maria i fortsättningen.

OLD el paso = det kan man lugnt säga, luktar iaf gammalt & ruttet!

Så nu är älskling på väg till donken för att köpa hamburgare & curry sås & jag ska sätta in pommes i ugnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0