plus!

Nu har jag degat i soffan ett tag, bläddrat i nya amelia, druckit Cola, planerat (skrivit ner) nya heminredningsprylar & hur jag vill ha det i framtiden, haha jag vet, ni behöver inte ens säga det..I know. jag e bra knäpp =)! Och så har jag kikat på paradise hotel, det är egentligen super dåligt, men ändå kan jag inte sluta titta, måste ju se vilka/vem som tar hem skiten.

Jag & Ofelia hade det väldigt trevligt hemma hos M, hon bjöd på supergod lunch, nån kyckling"röra" med spenat & soltorkade tomater & ris.
Vi pratade massor om gamla "goda" tiden hihi. Det kommer göras om garanterat.

Jag har ju fuskat & svullat nu under hela julen & jag har tydligen fortsatt in i jan, hm...detta innebär ett antal kilo +...men men det är bara att ta tag i fläsket. Jag vägde mig idag & konstaterade att jag gått upp ca 13 kg sen jag träffade Jimmy, hahah...helt galet. Och jimmy har också gått upp en hel del, mest sen jag blev gravid (och jag med) så nu har vi båda bestämt att det är slimming på hög nivå snart, beah 2010 satsar vi på.

Nu: sängen (eller iaf snart)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0