söndag!

Yes, det vart Ikea ;)! Dock glömde jag mitt presentkort hemma, pucko jag! Men vi handlade lite ändå som galgar, svarta muggar, klädstång, matlådor, två filtar & matförvaringslådor. Som tur är ska mina föräldrar till Ikea nästa helg, så antingen åker jag med dem eller så får de handla lite åt oss, fårskinnspäls, ljus & ljuslykta & några muggar & en filt till =)!

Ofelia var hos sin farmor & farfar under tiden & lekte, gick jättebra. Ganska skönt att gå & handla utan barn, då hon kan bli lite uttråkad efter en stund.

Nu har Ofelia duschat & ska snart ta & nattas. Jag & jimmy ska äta varma mackor efteråt, mums!! Och någon film blir det säkert =)!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer från H&M´s webshop :) Tror dock inte att det säljs längre, kanske på deras sale..



KUL med Ikea! :) Och barnfritt också! Kram

2010-01-24 @ 21:04:34
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0