spruta nr två!

Nu är Ofelia vaccinerad & klar för svinsjukan, skönt att ha det gjort! Men det var en riktig usel tant som tog sprutan, va inge finkänslig där inte, utan rätt ner i låret hårt & brutalt, jag riktigt såg hur den sprack igenom huden...så min lillfia började gråta..stackarn, men som tur var gick det fort över! Hon har inte sagt ett knyst innan på några av hennes tidigare vaccinationer, då vi tog första svinvaccinet så var gubben som tog jätte lugn & la in sprutan försiktigt & varsamt så den gick mjukt in i skinnet, så ska det vara!!

Vi har haft besök av Jimmys syster här på kvällen, så vi bjöd på tacos, mumma!

Nu väntar jag på att paradise hotel ska börja, sen ska jag stutsa i säng =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0