Öroninflammation!

Idag åkte min sambo till doktorn med Ofelia igen då hon är inne på sin tionde dag med högfeber, min stackars lilla gumma. Men idag konstaterade de iaf att hon hade öroninflammation, så vi fick pencillin..äntligen!!! Är en aningens trött på vår vårdcentral, funderar på att byta men får se. I fredags när jag ringde så hade Ofelia haft högfeber i en vecka & jag låg helt däckad & hade så ont i halsen att jag inte fick i mig nåt men nej vi "fick" inte komma in utan skulle vänta, i måndags var min sambo där med Ofelia men då sa de bara att det är virus & bla bla..men konstigt att hon nu idag hade öroninflammation...ja trött blir man!

Idag har vi haft make up hela dagen, superkul! Jag & Fredrik (vår enda kille i klassen som tvingas bli sminkad hihi) sminkade varann, först i en tre moments ögonskugga (eller vad man nu vill kalla det som jag dock helt glömde fota, typiskt) & sen sotning!
Här kommer min första sotning (finns fler varianter):


Svårt att få till det alldeles perfekt men tillslut vart det iaf bra =)!
Superkul verkligen!



Permanentrullning från igår =)!

Ikväll har vi ätit Tacos *mums*, men från & med imorgon kör jag på strikt diet igen, har varit jätteduktig ett par veckor men slarvat lite förra helgen & så, men nu kör vi igen, jihooooooo! Beach 2010 ;)!

Snart: Grey's på femman =D!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, snyggt ;)

2010-03-25 @ 21:03:57
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0