Onsdag.

Helt sjukt, jag hinner verkligen inte blogga så mycket som jag vill, jag ville ju börja blogga mer & mer men istället vart det mindre & mindre. Hade önskat jag kunde köpa mig en liten bärbar då hade jag kunnat blogga mera, får se om det kan slå in så småningom =)!

Skolan tuffar på som vanligt, vi har nu kunder & emellan kunderna så står vi med dockor & övar läggningar,m uppsättningar m.m. Jag trivs verkligen sjukt bra =)!

Idag gick Ofelia till dagmamman med sin nya väska (som jag visade i tidigare inlägg), hon var så söt hihi. Med sig fick hon digistive kex & riskakor då de har skogsäventyr på onsdagar, mums tycker Ofelia =)!

Dags att sova, ska försöka mig upp imorgonbitti för att gå en promenad...nu kör jag slutspurten inför beach 2010 =P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0