sy!

Var hos mia tidigare idag, och vi började prata om att sy lite...och nu sitter jag här och är riktigt sugen på att börja skapa lite igen. Jag sydde massor när jag var omkring 17-20 år, men sen avtog det lite, och har bara blivit litegranna sen dess och senaste året ingenting alls...känns nästan som jag inte skulle kunna sy längre, men förhoppningsvis är det som att cykla, har man en gång lärt sig så sitter det =P!...Ska nog iaf ge mig på ett projekt, en klänning!
Ska börja skissa, leta tyg och komma på hur jag ska göra, haha!


Kommentarer
Postat av: Miamant

Gud va kul!



Du har den mest fantastiska kreativitet när det kommer till kläder! Vilken modefantast du är när man tänker efter... frisör snart och kanske designer om ett gäng år? :P



Jag är övertygad om att det blir en snygg klänning! Tar gärna del av lite klänningsplanerade och tygväljande här på bloggen! Få se lite tygsamples som du väljer mellan? :P



Puss i jumsken!

2009-08-19 @ 08:06:56
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: angelica

mia: haha nja vette tusan om jag tycker jag e så bra på att sy, du såg väl alla randiga kläder och konstiga under åren haha...men jag ska iaf försöka mig på en klänning så får vi se om jag får tillbaka lite kreativitet =)! självklart lägger jag upp klänningsplaneranet här=P! puss

2009-08-19 @ 08:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0