mördare!

Jag är en mördare....jag har precis dödat en spindel. En ful, äcklig & sjukt läskig spindel...de kryper upp från källaren i tron om att leva i vårt varma & mysiga hem. Där tror de fel! Jag rent ut sagt hatar spindlar, ja hatar. De är så otroligt äckliga, jag mår illa jag bara tänker på det.
Jag brukar inte döda dem, för jag klarar inte av det egentligen, men jimmy som brukar agera spindelmördare är inte hemma så jag fick lov att ta saken i mina egna händer annars vet jag inte var den kryper någonstans. Fy. Förmodligen kommer jag att få mardröm inatt. Typiskt.

Jag kommer åka dit för överlagt mord. När jag såg spindeln så försökte jag klura ut hur jag bäst mördar den då jag absolut inte får nudda den på långa vägar med min kropp. Sen kom jag på lösningen.
Jag drämde till den med en tidning som jag höll långt ut i kanten & som jag snabbt sen slängde, dock sitter halva spindeln kvar på väggen, men den är död minsann, mohahah. Jimmy får ta resterna när han kommer hem. Jag vägrar. Jag kommer spy om jag tar kvarlevorna i papper.
Jag spindelfobi? JA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0