Fridays!

Dagen har varit toppen & jag är på strålande humör, härligt =)! I skolan har vi haft produkinformation, superkul att få lära sig alla olika produkter inom schwarkopf =)! Och på morgonen hade vi som vanligt make up, idag hade vi alla tagit med sig en bild & så skulle vi då sminka likadant som den på en av våra klasskamrater...och de får ni se imorgon hur det gick, lovar, men det var i alla fall riktigt skoj =)!

Ikväll har jag hängt på fridays i sthlm med min barndomskompis Malin som fyllde år & hennes vänner, var jätte trevligt & kul =)! Drack en god drink & åt god mat, pasta med scampi & kyckling *mums*!!! Det får vi göra om =)!

När jag kom hem ikväll så visade det sig att Ofelia har feber igen & hon är jätteförkyld & hostig, jätte tråkigt! Sjukdomarna bara avlöser varandra, börjar bli skapligt trött på det! Min stackars lilla söta tjej =(.
Nu ska jag ta & hoppa i sängen & joina Ofelia, mysigt!

Nattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0