härlig helg!

Jag har jaft en kanon helg =), och igår var ju grannen över så vi satt
 & pratade tjejsnack & drack vin, hur mysigt som helst.
Det slutade med att hon gick hem halv två inatt, haha så man är lite seg, men det är det värt när man har kul =)!

Idag började jag dagen med en morgonpromenad, sen åt jag en god frukost, ägg & smoothie *mums*! Ofelia mumsar också ägg på helgerna, hon älskart!

Vi slappade en bra stund på förmiddagen innan vi begav oss in till stan & slängde en massa kartonger & papper och efter det ett besök hos pappa med familj =)! Vi träffas inte så ofta så det är kul när vi väl får till en träff!

Vi har även hunnit med storshopping på willys & sen har jag lagat massor med mat, bl.a köttfärsås, chili con carne & korvstroganoff, duktiga mig ;)!



Vi provade även att grilljera vår egna kyckling ikväll & jag tycker det vart jättegott.
 Så det kommer vi absolut göra igen även om det ser lite äckligt ut...Varning för känsliga tittare ;)!





Har avslutat kvällen framför bones på tv3 & nu ballar av stål på kanal5 =) och med detta...



grönsaker & vitlöksdipp, mumsfilibabba =)!


Nu blir det snart sängen & laddning inför en ny kommande vecka i skolan =)!

hur ser din vecka ut?...


Kommentarer
Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

Underbar var den lite mycket att göra igår bara, har sovit 4 timmar och är rätt slut men det är bara att bita ihop.. :)

Hur går det för dig?

2010-04-20 @ 05:46:56
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0