Lill lördag!

Idag var vår make up lärare sjuk så vi hade frisördag istället =)..vi gick igenom lite teori & sen fick vi rulla permanentspolar, supersvårt så jag fick lite arga attacker då & då, men jag var inte ensam haha =), men tillslut vart det bra iaf, ska fortsätta imorgon förmodligen.

Ofelia har haft en bra dag hon med & vi får så mycket beröm för vår lilla tjej, att hon är lätt att ha att göra med, jämt glad, duktig på att gå, hjälpa till & vara med m.m Jätte kul att höra, då blir man en stolt mamma (fast det är jag ändå förstås) =). Just nu är hon sin reservdagmamma då vår ordinarie dagmamma & vän är på semester, så igår när jag lämnade henne var jag lite orolig för att hon inte skulla vara trygg men hon hade inte gnällt någonting eller varit ledsen utan bara lekt & ätit & haft det bra hihi...hon är så duktig mitt lilla hjärta =)! Nu sover hon för kvällen, men hon har legat & snackat en bra stund inne i sin säng...kanske hon pratar till nallen sin ;)!

Ikväll blir det mys framför Grey´s anatomy, yeaj =)!

Bilder från påskhelgen:



Jag & lillsessan ute på promenad



Jag & hjärtat leker i sandlådan =)




Jag i plattat hår (& ful min haha)


Kommentarer
Postat av: Malin Gustafsson

Tack! Jag kan inget om sånt här så jag har testat mig fram, det blev helt ok måste jag säga.

Ja, det var riktigt läskigt med blod, och man tycker ju att man blöder så mycket fast att man inte gör det! Men det gör inget ont nu! :-) Ja, vi har hittat frysta frukter som speciellt till smoothie och de är förpackade i portions förpackning mycket smidigt!



Skönt att ni kan bo hemma nu! Jobbigt att packa hela tiden! :-)



kramar

2010-04-07 @ 21:24:57
URL: http://flyttenpahagavagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0