Topp hälsa!

Så skönt det var att träna, men fy vad jag svettas haha...Jag köpte nyaste topphälsa förra veckan & då var det en träningsdvd med pablo roberto, en kvarts träning & så finns det två pass...superbra! Jag kan verkligen rekomendera att köpa tidningen om den finns kvar, träningen tar verkligen! Jag körde förbränningspasset idag med en massa övningar & sen en promenad på det, härligt värre så här efteråt!



Bild lånad från Topphälsa!


Har under kvällen även hunnit tvätta, dammsugit, lekt med Ofelia & plockat ur diskmaskinen & så kikade jag på desparate housewives vid nio & åt kvällsmat, ägg & makrillsknäckisar, mumma! En mycket effektiv dag, gillart!

Var ju & shoppade lite smink idag, här är det jag fick med mig hem=):



Penslar, glitter eyeliner, ögonskuggor, lösögonfransar, vit kajal & skimmer.

Imorgon ska vi få mera smink från skolan, bl.a en eyeliner, läpp penna, brynpenna m.m längtar!
Nästa månad ska jag ta & gå förbi Face i sthlm också & försöka hitta lite roligt, ögonskuggor & annat då vi har 40 % rabatt...supernice =)!


Nu väntar sängen...måste ladda inför dragqueen sminkningen imorgon, wish me luck =)!
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag följer gärna med till face!=)

2010-04-14 @ 00:31:44
Postat av: Anonym

bea: självklart får du hänga på =)!

2010-04-14 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0