underbar tisdag!

Idag har vi haft make up, sminkat 60-tal, så himla kul! Jag har verkligen det super bra i skolan. Jag har valt så rätt för mig, underbart!
Vi tog en liten "skolresa" i eftermiddags, till en affär på söder (i sthlm) som heter smink & peruker (eller nåt sånt haha) & där inne var ju rena rama paradiset för oss som pluggar hår & make up..köpte på mig lite lösögonfransar, svampar, penslar. Sen tog jag en sväng på stan med några klasskompisar & köpte på mig ännu mer smink på åhlens, hihi! Så nu har jag endel att välja på (kommer bild senare)...vill dock ha ännu mer men det får bli nästa månad =)!

Nu ska jag ta & lägga lillan som har varit hemma dag pga av magsjuka. Min stackars lilla tjej, inte kul att vara sjuk stup i kvarten, hoppas på att det går mot ljusare tider så hon får vara frisk. Idag är hon i alla fall bättre men får vara hemma imorgon med. Men hon ska nog vara hos sin mormor en stund då vi har "prov" i dragqueen make up & då ska jag sminka min sambo hihi!

Nä nu läggning & sen träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0