kanonhelg!

Hej underbara ni!
Jag har haft en kanonhelg, after work i fredags & sen utgång igår med Jimmys syster här i stan på Underbar & det var riktigt skoj =)! En fartfylld helg kan man säga, gillart! Och så har jag spenderat dagarna med mitt lilla hjärta som är i full av bus, du är mitt allt min fina lilla sessa!
Hur har er helg varit?=)

Ofelia har fortfarande feber men ingen av mig eller Jimmy kan vara hemma imorgon då jag inte får missa grejer i skolan & jimmys jobb ska resa ett hus som han måste vara med på. Så Ofelia ska vara hemma med sin farmor som ska vabba istället för oss & dit åkte hon & Jimmy redan ikväll så det är alldeles tomt & ensamt här. Mina älsklingar kommer hem på tisdag kväll igen, jag kommer sakna ihjäl mig!!! Och jag kommer inte sova nå bra alls heller, synd om mig! Men det ska nog gå bra ändå, hoppas jag, har ju inget val.

En ny vecka & nya tag i veckan som kommer. Börjar veckan med modelldag & då ska jag fixa min kusins hår, hihi!
Lägger in nya bilder imorgon då det krånglar som vanligt idag (Jag vill ha en bärbardata, en bra kamera & ny mob)!


Nu ska jag fördriva tiden med att kika på film, "all about steve"...

Sandra Bullock och Bradley Cooper spelar huvudrollerna i denna hysteriska komedi om en blind-date som slutar helt galet.

När den excentriska men sympatiska Mary blir ihoptussad med Steve, en TV-kameraman som jobbar på Nyhetskanalen, faller hon handlöst. Det gör dock inte Steve. Dejten slutar allt annat än bra.

Förvissad om att hon funnit kärleken, följer Mary efter Steve på jakt efter nyheter och blir själv intrasslad i storyn. Mediecirkusen till trots väcks hoppet om att Mary hittar sin plats på jorden.... och mannen i sitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0