utmaning!

Åh idag (snart) kommer min lilla älskling hem, åh vad jag har längtat & saknat! Urs fy...det här vill jag inte göra om många ggr inte!! I helgen ska jag kramas med min lilla sessa hela tiden hihi =)!

Haft make i skolan idag, gjort svartvit foto make...ganska svårt faktiskt, men jag fick godkänt i alla fall =)!

Vi har även firat vår lärare som fyllde år med massa gott fika, tror ni jag kunde hålla mig? näe haha! Så det vart lite kladdkaka & en dammsugare..jag som skulle komma igång igen efter helgens slarv. Men jag är på det imorgon igen, märker att jag mår så mycket bättre när jag äter nyttigt & rör på mig. Jag har ju faktiskt lyckats gå ner lite över 5 kg, tjihoooo =), men har några kvar! Jag måste lära mig att man kan unna sig, men bara då & då och inte i en hel vecka åtgången, måste jobbas på! Jag ska även bli bättre på att storhandla igen & hålla i pengarna, jag småhandlar lätt det ena & det andra, det ska jag också få bukt på! Men jag diggar utmaningar så det här ska jag klara..Någon som vill haka på mina utmaningar? =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0