tågstrul

Sitter på tåget & är på väg hem nu, skönt! Jag har haft dålig uppdatering igen men vissa dagar är så fullbokade att jag stupar i säng tidigt & orkar inte blogga, hoppas ni förstår ;)!

Jag är en aningens trött på SJ just nu, alltid ska det vara något krångel varje dag, häromdagen satt jag på tåget i 2,5 timme innan jag landade i strängnäs på kvällen, då är man lagom glad! Idag hoppas jag det rullar på så att jag är hemma vid halv åtta, måste nämligen hinna med lite tvätt, datorfix, ta kort på lite som ska säljas m.m & framför allt äta lite mat, får se om jag även tar en powerwalk, hm....ja återstår att se =)!

Har inte gått riktigt som jag tänkt på nyttoperioden då tiden sprungit iväg vissa dagar så maten & träningen har blivit lidande. Men jag tar nya tag & har planerat om lite granna ni ska få se =)!

Börjar bli sjukt nervös inför slutproven,iiiiiiih. Är 7 ½ vecka kvar innan det är dags & jag har inte funnit alla mina modeller ännu. Så är det någon därute som är sugen på att permanenta sig eller har hår max till axlarna som vill vara min kort fest eller klassisk damklippning skriv en kommentar =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0