Jag hööööör!

Ja äntligen så hör jag ordentligt =), halleluja! Har mycket problem med mina öron då jag har så trånga gångar så jag måste spola dem då & då hos doktorn och sist jag var där i feb/mars så hann de inte helt plötsligt på vårdcentralen fast jag hade bokat tid så nu var jag där idag igen & fick det äntligen fixat, härligt!!!

Ofelia och jag har varit lediga idag, jag tog ledigt pga läkartid & passade då på att spendera tid min lilla sessa, mysigt har vi haft! Varit på stan & shoppat med mamma, sen lunchat med min syssling & hennes små fina killar & hennes mamma & sen hängde vi hos mamma & lekte & nu ikväll fick vi(jag) spontanryck & åkte till etuna & shoppade kläder på tunapark, hittade bl.a två kjolar, en klänning (på rea) & ett par leggins, bild kommer upp under helgen =)! Och till sist har vi varit & hälsat på pappa Ralph...så dagen har varit fullspäckad men supermysig!

Imorrn blir det lika fullrulle, har mycket att fixa hemma med städ & tvätt, sen bär det av till stan för att handla & sen till mamma för att förbereda massor inför kvällens fest, hihi! Ska sminka några också, kul kul =)!

Sängen kallar =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0