Sanningen.

Jag är i en rejäl svacka i livet som jag kämpar varje dag & minut med just nu. Jag är psykiskt utbränd. Lever just nu dagligen med panikångest attacker & gråtattacker som sköljer över mig då & då & sömnbrist.

Jag orkar inte gå in på frågan varför så mycket, för jag vet knappt själv. Bägaren har runnit över & kropp & själ säger ifrån. Hade det bara varit skola, familj & vardagliga ting hade nog allt lunkat på som det skulle men med stök i familjen, avloppstanksfel, översvämning, tågstrejk, mitt pedantiska jag, grymt kommande långa pendlingsdagar, pissigt självförtroende & självkänsla (som är värre just för tillfället), huset som måste jobbas på, konstiga tankar, ingen tid för min dotter knappt (som jag egentligen visste från början men som ändå hann ifatt som en chock tillslut, för det vart så plötsligt avslut), ingen tid för vänner m.m.....jag vill så mkt men tiden finns inte.

Så nu kommer jag lägga all min fokus på att klara av skolan, de månader som är kvar & umgås med famlij samt göra roliga saker. Inte tänka för mycket. Så all tid utöver på mina bra dagar som jag känner att jag orkar kommer gå till träning, vara med vänner, klippa & slinga/färga vänner & bekanta & sist blogga så ni vet om att mina blogginlägg kommer bli allt glesare ett tag framöver.


Jag ska klara det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0