Äntligen mammavecka!

Nu ska det bli skärpning på det här med bloggandet, jag tycker det är kul =), bara tiden som är svår att få till ibland.
Jag har boat in mig nu i min nya lya & jag trivs så bra, har fortfarande lite pyssel kvar samt saker som skall köpas & så, men det ser i alla fall ut som ett hem & mitt älskade lilla hjärta har ett alldeles eget rum, vilket hon älskar =)! Världens goaste lilla höna böna....och som hon pratar nu, det går i ett hihi! Idag får jag hem henne & det är min kommande vecka, så mysigt!!
Igår hade jag ordnat släktbowling! Vi åt buffé & spelade bowling här i stan...vilket vart superlyckat =)! Hade så himla kul, sen vandrade vi vidare till min kära moster & morbror där vi fortsatte den trevliga kvällen! Är så glad över att få ha en sådan underbar släkt =)! (bilder kommer). Och jag kom ju då tvåa, weeehoooo....vann över alla brudar i alla fall hihi!
Nu ska jag ta tag i dagen,ska snart iväg & jobba lite men innan ska jag möta upp min storasyster för en sväng på stan och sen i eftermiddag kommer min älskade dotter =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0