Dansbandskampen

Igår tog vi oss en lång mysig förmiddag hemma, sen vart det full fart, vi tog en sväng till eskilstuna för att köpa lite julklappar, efter det åkte vill mariefred för att lämna av Ofelia hos sin farmor & farfar, där hon skulle sova. Gick jättebra att lämna henne, hon var så glad så. Sen direkt hem för att göra iordning oss inför dansbandskampen. Jag & Jimmy är verkligen tidsoptimister, vi tror vi kan hinna en massa saker på lite tid, så jag hade drygt en halv timma på mig att fixa iordning mig, inte kul. Jag & Jimmy måste planera bättre =)! Sen åkte vi hem till min syster & sambo för att "förfesta", sen drog vi ut på dansbandskampen, jag hade superkul!! Måste jag göra om.



Min fördrink hemma medan jag gjorde iordning mig, doolyes med mjölk *mums*!



Idag har vi bara tagit det lugnt.
Nu ska vi laga mat & sen kika på wallander film!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0