ett år idag!!!!

Min lilla älskling blir ett år idag =), shit va tiden har gått fort!! För att vara mer exakt så blir hon ett år halv fem ikväll. En helt fantastiskt dag som aldrig kommer att glömmas var när hon kom, när hon lades upp på mitt bröst, går inte att beskriva den lyckan!! Jag kommer ihåg att jag grät att hon äntligen var ute...går ju inte att ljuga att det gjorde nå fruktansvärt ont, och jag har inte glömt som alla andra säger man gör, nej jag minns den där smärtan ännu men den är absolut värd att ha när man får något så fint av det, min lilla lilla fina prinsessa!!!! 

Vi har satt in en födelsedags annons till henne i strängnästidningen idag *hihi*.


Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS lilla tjejen!



Förresten, A har fått sitt schema nu.. den 17e är han ledig.. kan ni då?

Puss

2009-10-06 @ 10:48:13
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: hon tackar så mkt =)! Tyvär har vi nog blivit upptagna på lördagen, antingen av att vi måste skjuta på våran fgrupps kalas från söndag till lördag eller så skulle ev. ofelias faddrar komma över ...så vi kan bra den 16 okt el 30 okt eller 6 nov...som d ser ut nu...kramar

2009-10-07 @ 10:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0