säg mamma!

Nu händer det verkligen saker här hemma med Ofelia, så fantastiskt roligt och spännande!
Idag sa hon mamma och pappa för första gången =), så där på riktigt att man verkligen hör det, så underbart *HIHI*, dock har det ju bara varit några ggr under dagen men ändå =D!!!

Idag var jag och Ofelia med mamma på stan och gjorde ärenden, bl.a köpte lära-gå-skor nu när hon börjat gå lite smått, de fick hon av sin farmor och farfar =)! Sen åkte vi hem till mamma och lekte i sandlådan som Ofelia älskar, hon ville inte åka hem *haha*! Ikväll har jag fixat med att fota kläder och skor som jag ska lägga ut på tradera, la ut lite igår men det tar tid så det blir lite åtgången...imorrn ska jag försöka hinna med lite mer, dock svårt på dagen då jag ska underhålla Ofelia, därav inte så mkt tid på kvällen!



Ofelia gör tummen upp för sina nya skor =)!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Vi låg på BB samtidigt,o jag minns att Ofelia va så liten o söt:-)

//Malin

2009-09-16 @ 10:39:29
Postat av: angelica

malin: Hej! Vad kul att du hittade mig då...kommer inte riktigt ihåg, var det vi som hade den där första tvättningen och det där ihop =)?Ni hade en liten kille? eller är jag helt ute och cyklar ;)...// angelica

2009-09-16 @ 15:32:52
Postat av: Malin

Ja vi var på första tvättningen..hihi..

Det stämmer bra att vi har en kille:)

2009-09-17 @ 15:23:55
Postat av: Anonym

malin: ja men då minns jag!! setts på stan oxå=)! hur mår ni då? då är det ett års kalas för er oxå snart!! har du ngn blogg man kan kika in på kanske, el facebook som nästan alla har ;)?

2009-09-17 @ 15:36:57
Postat av: Malin

Nej blogg har jag tyvärr ingen men facebook har jag,så det går bra att lägga till mej som vän om du vill?!:) Malin Wolter va namnet:)

Ja jag ser fram emot 1 års-kalaset..hihi!! Det här året har gått så otroligt fort:)

//Malin

2009-09-17 @ 19:13:09
Postat av: Anonym

malin: jag lägger till dig där =)! Ja det har gått för fort, jag tyckte nyss jag låg där på bb, jisses liksom =)!

2009-09-17 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0