blir galen!

Kom hem för en stund sen & möter då en sjuk Ofelia igen =(, hon hann vara hos dagmamman en dag & nu ligger hon med 40 graders feber, suck! Jag blir verkligen galen på alla dessa sjukdomar, vi får aldrig vara helt friska! Jag hoppas att detta första dagis år snart är över så hon blir lite imun, det här orkar vi inte! Stackars min lilla sessa, måste vara jobbigt & vara så sjuk hela tiden!

Jag har haft en usel dag, jävla pms! Deppig & irriterad blir jag, men men snart är det över igen men just en sån här dag vill jag bara slänga mig i sängen & sova hela dagen, bläk!
Så idag har jag inget kul alls att berätta...återkommer förhoppningsvis med roligare inlägg imorrn =)!

Nu ska jag hoppa in i duschen & sen ska vi kika på nyaste wallander filmen.


Kommentarer
Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

Det går jättebra är jätte kul, försöker kombineramitt fotande med lite smink och det ska väl gå vägen fast idag fotade jag ju moa igen, du får kika på 1 års bilderna lite senare ;)

Sj då?

2010-04-30 @ 18:21:00
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Malin

Men lilltjejen då :-( Hoppas hon blir bra snart!



KRAM

2010-04-30 @ 21:32:59
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, jag är redan beroende ;-)



Precis, jag fortsätter använda shampot och ser om det blir bättre. Jag var såå nöjd i början, sedan tyckte jag att det blev torrt.. men vi får se, jag ska ge det mera tid!



kram!

2010-05-01 @ 11:49:35
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0