crazy modevisning

Har haft en kanondag i skolan, vi har gjort modevisning make up, fast mer i en crazy stil (modevisnings make up varierar sjukt mycket, allt beror ju på vad för modevisning samt vad de som ordnar den vill ha det)...

Så det här testade jag på min vän...



(tyvär så har jag ju en dålig kamera & ljuset som blir gör det inte rättvisa, trist)


Vi tränade även på eyeliner, röd mun och diverse grejer vi tycker är lite svåra inför slutproven nästa vecka. Tiden har gått sjukt fort, jag hoppas verkligen jag klarar det! För då får jag kalla mig skönhets make up artist *hihi*. Fast jag är lite sugen på att utveckla det så småningom & gå enbart en make up skola..men jag får se =)!


Den här sminkningen gjorde jag förra veckan...






Mina älsklingar är fortfarande inte hemma, de ska sova bort en natt till så jag blir ensam igen. Blä, tycker inte alls om att sova hemma själv, är så kusligt..men men imorgon så får jag pussa & krama på dem massor, Längtar!!

Dags för en dusch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0