mitt första...

..sminkjobb gjorde jag idag, eller jobb & jobb jag övade att sminka min mammas granne som skulle iväg på 30-års fest...gjorde en sotning. Jag är faktiskt supernöjd med tanke på att det är det första jag gör utanför skolan, lite småfel som jag kommer på i efterhand men hon vart supersnygg ändå =)! (Bild kommer imorgon).

Jag fick även lite hjälp med min häl som har ett drabbats av ett skavsår som inte alls ser bra ut..varar & geggar. Så jag har inte alls lust att ta på mig skor just nu som ni förstår, ajaj. Men min mammas granne (mannen i huset) jobbar som sjuksköterska så han plåstra om mig & jag fick med mig grejer hem så jag hoppas på att det kommer läka bra nu. Jag vill ju ut & powerwalka!

Nu är har vi nyss kommit hem från mamma, vi stannade kvar där för middag, black & and white...riktigt gott, dock hoppade jag över potatisen & åt bara lite kött, sås & grönt då jag går på diet just nu!

Nu är jag så trött att ögonen går i kors så det blir nu nanna kudden!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0